Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2020

Δελτίο Τύπου | «Από την τέφρα μου ίχνος να μη φυλαχτεί» ΔΙΑΘΗΚΕΣ της Σοφίας Σακελλαρίου

 

ΣΟΦΙΑ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ

«Από την τέφρα μου
ίχνος να μη φυλαχτεί»

ΔΙΑΘΗΚΕΣ

ΠΟΙΗΣΗ

Εκδόσεις ΑΓΡΑ, Οκτώβριος 2020
Αριθμός σελίδων : 112, Τιμή : 11,00 Ευρώ
ISBN: 978-960-505-445-8

 

           


…επί δισεκατομμύρια έτη, / εκάστη γενεά κληρονομεί / εις τα κατιόντα κύτταρά της
/ τουτέστιν / εις τους αλληλοσπαρασσομένους απογόνους, / τον τρόπον
της αντιγραφής των υλικών της : / την διαθήκην της / εις τους αιώνας των αιώνων…

 
« Στον πρώτο γιο μου, τον Ανέστη,
αφήνω την αυλή στο Καραβοστάσι…
Στον μικρό μου γιο, τον Λευτέρη,
αφήνω την ελιά
που ‘ναι στη μέση της αυλής,
με τον ίσκιο της μαζί.
Την ευχή μου στον πιο δυνατό ».

 
«…Ουδείς δε άλλος απολύτως να συνοδεύση την εκφοράν μου ειμή οι αδελφοί μου, οι ανεψιοί μου
και η Μαρία, διότι το μωρόν των ανθρώπων γένος, το οποίον καθ’ όλον μου τον βίον εσυχαινόμην
δια την υποκρισίαν και το ψεύδος του, θα το αισθάνωμαι ως βάρος πιέζον το πτώμα μου ».


ΕΡΓΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟΥ
RENÉ MAGRITTE, Madame Récamier de David, 1967
Μπρούντζος, διαστάσεις 197 x196 x50 cm

 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Η ΣΟΦΙΑ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ γεννήθηκε και ζει στην Αθήνα. Είκοσι χρόνια εργάστηκε στη σύνταξη ειδήσεων και στο ρεπορτάζ, σε εφημερίδες και ραδιόφωνα της Αθήνας ( μέλος της ΕΣΗΕΑ). Από το 2005 ασχολείται αποκλειστικά με τη διόρθωση και την επιμέλεια βιβλίων.

Έχει εκδώσει τις ποιητικές συλλογές Φωτογραφίες ( 2015), Ζωογραφίες ( 2016, υποψήφια για το Βραβείο του Κύκλου των Ποιητών) και Υπάρχει γράμμα για μένα ; (2018), και τις τρεις στις εκδόσεις Μελάνι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου