Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ | Έκθεση σχεδίων της ΧΡΙΣΤΙΝΑΣ ΝΑΚΟΥ στο Μ.Ι.Ε.Τ. Αμερικής



Το ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ και οι ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΓΡΑ
σας προσκαλούν στα εγκαίνια της έκθεσης σχεδίων της 

ΧΡΙΣΤΙΝΑΣ ΝΑΚΟΥ
ΔΙΕΥΡΕΥΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ

που θα πραγματοποιηθούν στο βιβλιοπωλείο του ΜΙΕΤ
(Αμερικής 13, Αθήνα)
την Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015 στις 8.00 μ.μ.
 
Διάρκεια έκθεσης: 5 Μαρτίου – 2 Μαΐου 2015
 


Από τις Εκδόσεις ΑΓΡΑ κυκλοφορεί το βιβλίο με τίτλο Σαράντα που περιλαμβάνει ποιήματα της Ναταλίας Καραγιάννη και ένα μέρος από τα έργα της Χριστίνας Νάκου που θα παρουσιάζονται  στην έκθεση.

http://agrapublications.blogspot.gr/2014/09/43ofestivalstozappeio.htmlΜε αφορμή την παρουσίαση αυτής της ενότητας των σχεδίων η ίδια σημειώνει:
“Ο φόβος είναι απειλητικός για την ζωή, όταν γίνεται σκέψη χωρίς συναίσθημα.
Ο φόβος σαν συναίσθημα, όσο δυσάρεστος κι αν είναι, συχνά προειδοποιεί για την επανάληψη συνηθειών του παρελθόντος, στις οποίες πια ο εαυτός μας δυσλειτουργεί.
Στην προσπάθειά μου να διερευνήσω τους δικούς μου φόβους, το άγχος που πλημμύρισε τον κόσμο μου καθώς βρέθηκα να μεγαλώνω (εγώ, και) τα παιδιά μου στον χρόνο μιας φθίνουσας εποχής και στην εξορία ενός τόπου χωρίς συνομιλητές, η ζωγραφική στάθηκε για μένα μια διέξοδος, πιο ικανή από την γλώσσα, για να δώσει μορφή στην ασάφεια και να μικρύνει τον φόβο.
(Καθώς οι σκέψεις μου σαν κουβάρι από λέξεις, ξεδιπλώθηκαν και περιέπλεξαν το παρελθόν με το μέλλον, η ζωγραφική πράξη μου εξασφάλισε χώρο για το παρόν.)
Ο φόβος τώρα, είναι ένα εφόδιο απελευθέρωσης.”


Η Χριστίνα Νάκου γεννήθηκε το 1973 στην Αθήνα, όπου και σπούδασε ζωγραφική στην ΑΣΚΤ, στο εργαστήριο του Χρόνη Μπότσογλου.  Έχει στο ενεργητικό της ατομικές και ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Μαζί με τον μουσικό Α. Σιγαλό έχουν δύο παιδιά και ζουν τα τελευταία τέσσερα χρόνια στην Κέρκυρα.
Πληροφορίες για το σύνολο του έργου της μπορείτε να βρείτε στο www.christinanakou.gr

       









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου