Ανατυπώθηκαν και ξανακυκλοφορούν από τις Εκδόσεις Άγρα
και τα επτά βιβλία του PACO IGNACIO TAIBO II
ΜΕ ΤΟΝ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΕΚΤΟΡ ΜΠΕΛΑΣΚΟΑΡΑΝ ΣΑΫΝ:
ΧΩΡΙΣ ΑΙΣΙΟ ΤΕΛΟΣ | ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΛΗ ΥΠΟ ΒΡΟΧΗ | ΜΕΡΙΚΑ ΣΥΝΝΕΦΑ |
ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ | ΟΝΕΙΡΑ ΣΥΝΟΡΩΝ | ΟΤΑΝ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ |
ΑΝΤΙΟ ΜΑΔΡΙΤΗ
και τα επτά βιβλία του PACO IGNACIO TAIBO II
ΜΕ ΤΟΝ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΕΚΤΟΡ ΜΠΕΛΑΣΚΟΑΡΑΝ ΣΑΫΝ:
ΧΩΡΙΣ ΑΙΣΙΟ ΤΕΛΟΣ | ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΛΗ ΥΠΟ ΒΡΟΧΗ | ΜΕΡΙΚΑ ΣΥΝΝΕΦΑ |
ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ | ΟΝΕΙΡΑ ΣΥΝΟΡΩΝ | ΟΤΑΝ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ |
ΑΝΤΙΟ ΜΑΔΡΙΤΗ
Ο ΠΑΚΟ ΙΓΝΑΣΙΟ ΤΑΪΜΠΟ ΙΙ ( Χιχόν, Ισπανία, 1949 ) ζει στο Μεξικό από τα τέλη του 1958. Μυθιστοριογράφος, δημοσιογράφος, ιστορικός και θεμελιωτής του νέου λατινοαμερικανικού αστυνομικού μυθιστορήματος, έχει συγγράψει μυθιστορήματα, συλλογές διηγημάτων, ιστορικές μελέτες, ρεπορτάζ και χρονικά. Η πρόζα του συνδυάζει τον πειραματισμό με τον πιο ωμό ρεαλισμό, με αιχμές χιούμορ και μια ιδέα από Κάφκα. Έχει τιμηθεί τρεις φορές με το Βραβείο Dashiell Hammett : το 1988 για το Η ζωή η ίδια, το 1991 για το Με τέσσερα χέρια και το 1994 για το Ποδήλατο του Λεονάρντο. Το 1992 τιμήθηκε με το Βραβείο Planeta Internacional για το Ο μακρινός θησαυρός. Τα μυθιστορήματά του έχουν διακριθεί ως τα καλύτερα μυθιστορήματα της χρονιάς από τους "New York Times" τέσσερις φορές και από τους "Los Angeles Times" άλλες δύο.
Δημιούργησε τον χαρακτήρα του δημοφιλούς μονόφθαλμου ντετέκτιβ Έκτορ Μπελασκοαράν Σάυν, που πρωταγωνιστεί σε σειρά σύντομων μυθιστορημάτων.
Είναι ιδρυτής και οργανωτής του ετήσιου θερινού φεστιβάλ αστυνομικής λογοτεχνίας Semana Negra (Μαύρη Εβδομάδα ) στη Χιχόν της Ισπανίας.
Δημιούργησε τον χαρακτήρα του δημοφιλούς μονόφθαλμου ντετέκτιβ Έκτορ Μπελασκοαράν Σάυν, που πρωταγωνιστεί σε σειρά σύντομων μυθιστορημάτων.
Είναι ιδρυτής και οργανωτής του ετήσιου θερινού φεστιβάλ αστυνομικής λογοτεχνίας Semana Negra (Μαύρη Εβδομάδα ) στη Χιχόν της Ισπανίας.
Από τις Εκδόσεις Άγρα κυκλοφορούν τα βιβλία του : Σκιά της σκιάς (1996), Η ζωή η ίδια (1997), Το ποδήλατο του Λεονάρντο (1999), Χωρίς αίσιο τέλος (2000), Και σαν σκιές επιστρέφουμε (2005), Με τέσσερα χέρια (2006), Στην ίδια πόλη υπό βροχή (2007), Μερικά σύννεφα (2008), Ερωτευμένα φαντάσματα (2009), Όνειρα συνόρων (2010), Όταν οι νεκροί χορεύουν (2011), Αντίο Μαδρίτη (2012), Περαστικός (2014) και ’68 Μεξικό (2018), καθώς και τα Ανήσυχοι νεκροί. Κι ό,τι λείπει λείπει : Αστυνομικό μυθιστόρημα γραμμένο με τέσσερα χέρια (2005), που συνέγραψε με τον Υποδιοικητή Μάρκος, και 1968. Έφοδος στον ουρανό. Σαράντα χρόνια μετά, μα δεν ξεχνάμε (2008), που συνέγραψε με τον Tariq Ali.
Το 1997 εξέδωσε μια εκτενέστατη μελέτη για τον Τσε Γκεβάρα (Ερνέστο Γκεβάρα, γνωστός και ως Τσε, Εκδόσεις Κέδρος, 2005).
Τα βιβλία του έχουν μεταφραστεί σε πάνω από είκοσι γλώσσες.
Το 1997 εξέδωσε μια εκτενέστατη μελέτη για τον Τσε Γκεβάρα (Ερνέστο Γκεβάρα, γνωστός και ως Τσε, Εκδόσεις Κέδρος, 2005).
Τα βιβλία του έχουν μεταφραστεί σε πάνω από είκοσι γλώσσες.
ΜΕ ΤΟΝ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ
ΕΚΤΟΡ ΜΠΕΛΑΣΚΟΑΡΑΝ ΣΑΫΝ
Μετάφραση: ΕΦΗ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ
Χρονολογία Α' έκδοσης Άγρας: 2000
ISBN 978-960-325-367-9
Σελ.: 200, Τιμή: 12,32 Ευρώ
Δεν είχαμε τίποτα δικό μας. Η πόλη είχε γίνει ξένη. Η γη κάτω από τα πόδια μας δεν ήταν δική μας. Δεν ήταν δικό μας το αεράκι που μας έκανε να σηκώνουμε το γιακά του μπουφάν στις οκτώ το βράδυ, όταν δεν υπήρχε τόπος να μας δεχτεί, άγιος να μας προστατέψει. Δεν ήταν δική μας η πόλη ούτε οι θόρυβοί της. […] Η χώρα, η πατρίδα έκλεινε· λάφυρο νικητών από την κακή πλευρά, κυνισμού που κρυβόταν πίσω από τη φράση που κανείς δεν την πίστευε και λεγόταν μόνο και μόνο για να ικανοποιηθεί η συνήθεια. Η χώρα έστελνε στον υπόνομο τους νικημένους, στη νύχτα δίχως τέλος.
PACO IGNACIO TAIBO II
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΛΗ ΥΠΟ ΒΡΟΧΗ
ΜΕ ΤΟΝ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ
ΕΚΤΟΡ ΜΠΕΛΑΣΚΟΑΡΑΝ ΣΑΫΝ
Μετάφραση: ΚΡΙΤΩΝ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ
Χρονολογία Α' έκδοσης Άγρας: 2007
ISBN 978-960-325-688-5
Σελ.: 224, Τιμή: 12,32 Ευρώ
Η πόλη που έχεις εσύ δεν είναι αυτή που έχουν οι άλλοι. Η δικιά σου πόλη έχει τις κολόνες φωτισμού στο λάθος σημείο και είναι γεμάτη σκιές εκεί που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν. [...] Κάποτε ο Έκτορ Μπελασκοαράν Σάυν διάβασε σ’ ένα μυθιστόρημα ότι παρανοϊκός είναι ο πολίτης της Πόλης του Μεξικού που έχει οξυμένη αντίληψη της πραγματικότητας και άφθονη κοινή λογική. [...]. «Ο Τσάντλερ, στο δεκάλογό του για το αστυνομικό μυθιστόρημα, ξέχασε να απαγορεύει στους ντετέκτιβ να κάνουν μεταφυσική», συλλογίστηκε ο Έκτορ Μπελασκοαράν Σάυν, κουμπουροφόρος αργοναύτης της Πόλης του Μεξικού, του μεγαλύτερου νεκροταφείου ονείρων. [...] Η ζωή ήταν αρκετά παράξενη και ο Έκτορ επέμενε να τη γελοιοποιεί ακόμα περισσότερο.
ΜΕΡΙΚΑ ΣΥΝΝΕΦΑ
ΜΕ ΤΟΝ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ
ΕΚΤΟΡ ΜΠΕΛΑΣΚΟΑΡΑΝ ΣΑΫΝ
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΚΡΙΤΩΝ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ
Χρονολογία Α' έκδοσης Άγρας: 2008
ISBN 978-960-325-762-2
Σελ.: 176, Τιμή: 12,32 Ευρώ
PACO IGNACIO TAIBO II
ΜΕ ΤΟΝ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ
ΕΚΤΟΡ ΜΠΕΛΑΣΚΟΑΡΑΝ ΣΑΫΝ
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΚΡΙΤΩΝ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ
Χρονολογία Α' έκδοσης Άγρας: 2008
ISBN 978-960-325-762-2
Σελ.: 176, Τιμή: 12,32 Ευρώ
Μια φορά κι έναν καιρό ήταν τρεις αδερφοί. Ο πρώτος πήγε με τη γυναίκα του στις Ηνωμένες Πολιτείες για να τελειώσει τις σπουδές του στην ιατρική. Οι δύο άλλοι έμειναν στο Μεξικό για να ξοδέψουν τα χρήματα της πατρικής περιουσίας.
Ο πατέρας πεθαίνει από καρδιακή προσβολή. Ο δευτερότοκος από τους αδελφούς βρίσκεται μαχαιρωμένος στο χωλ της πολυκατοικίας του στο Μανχάτταν. Ο μεγαλύτερος γίνεται κόσκινο από σφαίρες. Ο Βενιαμίν της οικογένειας μένει φυτό. Απομένει μια χήρα και μια σημαντική περιουσία από μαύρο χρήμα. Την περιουσία δεν μπορεί να την αγγίξει κανείς. Η χήρα πληρώνει ακριβά για να το μάθει.
PACO IGNACIO TAIBO II
ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ
ΜΕ ΤΟΝ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ
ΕΚΤΟΡ ΜΠΕΛΑΣΚΟΑΡΑΝ ΣΑΫΝ
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΚΡΙΤΩΝ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ
Χρονολογία Α' έκδοσης Άγρας: 2009
ISBN 978-960-325-842-1
Σελ.: 128, Τιμή: 10,30 Ευρώ
Ο Έκτορ παρατήρησε το μασκαρεμένο πρόσωπο ενός παλαιστή ελεύθερης πάλης, όπου κυλούσε ένα δάκρυ. Ξαφνιάστηκε. Πρώτον, οι παλαιστές δεν κλαίνε, αυτό είναι αδιαμφισβήτητο αξίωμα. Δεύτερον, υπήρχε ένα τεχνικό πρόβλημα. Η μάσκα θα έπρεπε να εμποδίζει τη φυσική ροή των δακρύων. Ακόμα κι έτσι, παρά τις δύο αυτές αντιφάσεις, ο τύπος έκλαιγε σίγουρα. Τον πλησίασε, παραβιάζοντας την προηγούμενη απόφασή του να τα βλέπει όλα από μακριά. Στα μισά του δρόμου, μια παρέα παλαιστές με μάσκες, με κάπες και στολές σε γιορτινά χρώματα (πορτοκαλί, καναρινί, μαύρες ασημοστόλιστες), κουβαλούσαν στους ώμους τους ένα μεγάλο φέρετρο σε μεταλλικό γκρίζο χρώμα. Πίσω τους οι μαριάτσι άρχισαν να τραγουδούν το Son de la negra. Πιο πίσω ακολουθούσαν οι συγγενείς, που έκλαιγαν φυσιολογικά και δικαιολογημένα. Ήταν μια πολυάριθμη λαϊκή οικογένεια, όλοι μέσα στα μαύρα, φίλοι, γείτονες, περίεργοι. Ο Έκτορ άναψε ένα τσιγάρο. Έβρεχε.
PACO IGNACIO TAIBO II
ΟΝΕΙΡΑ ΣΥΝΟΡΩΝ
ΜΕ ΤΟΝ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ
ΕΚΤΟΡ ΜΠΕΛΑΣΚΟΑΡΑΝ ΣΑΫΝ
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΚΡΙΤΩΝ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ
Χρονολογία Α' έκδοσης Άγρας: 2010
ISBN 978-960-325-912-1
Σελ.: 144, Τιμή: 12,11 Ευρώ
Ο Έκτορ Μπελασκοαράν Σάυν, που ασκεί το χείριστο επάγγελμα του Μεξικανού δημοκρατικού και ανεξάρτητου ντετέκτιβ, παρατήρησε προσεκτικά το πράσινο κάγκελο που χάραζε τα σύνορα με τις Ηνωμένες Πολιτείες κι έκοβε χώρες όπως το μαχαίρι το βούτυρο. […] Τρεις ώρες σε μια αλλόκοτη χώρα, ούτε Μεξικό ούτε Αμερική. Σε μια γη όπου όλοι ήταν ξένοι. Δεν είναι διόλου εύκολο να είσαι Μεξικανός σ’ εκείνες τις πόλεις που είναι πλημμυρισμένες από εχθρικό φως, σκόνη και εγγλέζικες πινακίδες. […] Τελικά είχε γούστο να ψάχνει μια γυναίκα που έφευγε αφήνοντας πίσω της μόνο ονόματα συνοριακών πόλεων. […] Ήταν το ιδανικό κινηματογραφικό τοπίο : Ντετέκτιβ αναζητά ηθοποιό του σινεμά που εξαφανίστηκε μυστηριωδώς στη μέση των γυρισμάτων μιας ταινίας και με την οποία τον συνδέουν χαλαροί δεσμοί της παράλογης μνήμης του.
PACO IGNACIO TAIBO II
ΟΤΑΝ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΧOΡΕΥΟΥΝ
ΜΕ ΤΟΝ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ
ΕΚΤΟΡ ΜΠΕΛΑΣΚΟΑΡΑΝ ΣΑΫΝ
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΚΡΙΤΩΝ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ
Χρονολογία Α' έκδοσης Άγρας: 2011
ISBN 978-960-325-354-9
Σελ.: 128, Τιμή: 11,00 Ευρώ
Μα τί σου συνέβαινε ; Μήπως ήθελες να μοιραστείς τη χώρα με τους άλλους και την έχανες ; Για ποια χώρα μιλούσες ; Για την πόλη-χώρα, για την Πόλη του Μεξικού που γενίκευε τα πάντα, για τη μεταλλασσόμενη πόλη, την περιοχή που λυμαίνονται οι μυρμηκοφάγοι. Αυτή την πόλη-μελάσσα που συμπεριλαμβάνει όλα τα λαϊκά τραγούδια κορρίδο του Κούκου Σάντσες, όλα τα ανέκδοτα με τον Τοτό, όλα τα μαραμένα δειλινά με βροχή χωρίς ουράνιο τόξο, όλες τις θεωρίες μοντερνισμού του κόμματος PRI που κρύβουν τα στιλέτα με οψιδιανό της αιώνιας εξουσίας, όλα τα βιντεοκλάμπ με γαλλικές ταινίες του νέου κύματος που έπαψε πια να είναι νέο, παρά μόνο για οχτώ νοσταλγικούς τύπους που τις καταναλώνουν, όλα τα σούπερ μάρκετ που είναι φίσκα με αμερικανικές σοκολάτες και γιαπωνέζικους φούρνους μικροκυμάτων, και το βλέμμα των νεκρών, το ακλόνητο και καταραμένο βλέμμα των νεκρών, που διαμαρτύρονται ότι τους έχεις παρατήσει μονάχους, που σου ζητάνε να τους δείς εσύ, να τους κοιτάξεις εσύ που επιζείς. Άραγε υπάρχει αυτή η περιοχή όλων και κανενός ; Υπήρχε… Τη θυμάσαι, ήταν εκεί, οικεία. Την ανακάλυψες πριν από δεκαπέντε χρόνια και έμεινες εκεί. Και τώρα κάτι σε τραβάει, σε βγάζει, σε ξεριζώνει από αυτή την αληθινή χώρα για να σε πετάξει σε κάτι άλλο, για να σε στείλει στο μεγάλο τίποτα. Θέλει να σε ξεκολιάσει μια για πάντα. [...]
PACO IGNACIO TAIBO II
ΑΝΤΙΟ ΜΑΔΡΙΤΗ
ΜΕ ΤΟΝ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ
ΕΚΤΟΡ ΜΠΕΛΑΣΚΟΑΡΑΝ ΣΑΫΝ
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΚΡΙΤΩΝ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ
Χρονολογία Α' έκδοσης Άγρας: 2012
ISBN 978-960-325-974-9
Σελ.: 136, Τιμή: 10,00 Ευρώ
Το Μουσείο Αμερικής, όπου ήταν διευθυντής ο Σιλβέριο Κανιάδα, δεν διέθετε ούτε ίχνος από μία ιστορία δόξας της ισπανικής αποικιοκρατίας, μόνο στοιχεία ενός εφιάλτη με φρικαλεότητες και σφαγές μέσα σε περιτύλιγμα από εξωτική μαγεία. Το μόνο που έλειπε ήταν ένας πίνακας για να δείχνει τη σχέση ανάμεσα σε κάθε γραμμάριο χρυσού που ταξίδεψε προς την Ισπανία με τις γαλέρες και πόσες ζωές ιθαγενών στοίχισε. Αυτό ήταν το νόημα εκείνου του μοχθηρού μουσείου που φύλαγε γυαλιστερά μπιχλιμπίδια και ήθελε να εντυπωσιάσει με τη λάμψη της πανοπλίας που εξευγένιζε τον γενειοφόρο παρία τυχοδιώκτη, ο οποίος έφτιαχνε μικρές αυτοκρατορίες με το άλογό του και το μπαρούτι του, αλλά επίσης δεν απέφευγε να αφηγηθεί και τη μαύρη πλευρά της ιστορίας.
Ο Έκτορ στάθηκε ταραγμένος μπροστά σε κάποιες εικόνες που αφηγούνταν την εξαφάνιση ολόκληρων κοινοτήτων ιθαγενών της Κεντρικής Αμερικής από τις επιδημίες ευλογιάς. Πιεσμένος από την ανάγκη να βγεί λίγο έξω να καπνίσει, περιπλανήθηκε στις εσωτερικές αυλές που ήταν γεμάτες γιγάντια δαφνόδεντρα της Ινδίας αντιμετωπίζοντας με τον ίδιο απλοϊκό πάντα τρόπο το δίλημμα : Ισπανοί ή Αζτέκοι ; [...] Όπως πάντοτε έπιανε τον εαυτό του να αναζητάει χώρο και τοποθέτηση στο περιθώριο. Υποσχέθηκε ότι θα αναζητήσει εικόνες Μάγια επιστημόνων, βαρβάρων Τσιτσιμέκων, ή του Ισπανού προδότη Γκονσάλο Γκερέρο, για να τις χαιρετήσει από εκείνη την πόλη, εκείνη τη Μαδρίτη που την είχε χάσει για πάντα.
Hii your blog is looking good.Thanks for sharing this information and keep posting.
ΑπάντησηΔιαγραφήFor better sofa renovation contact thesofastore gives
Best Sofa Repair Services in New Thippasandra,Bangalore
πότε θα ανατυπώσετε το καλύτερό του βιβλίο Με τέσσερα χέρια;;;
ΑπάντησηΔιαγραφή